Tuesday 18 September 2012

Another beginning...

Assalamualaikum kepada para pembaca sekalian...moga moga para pembaca mendapat rahmat dari Allah Tuhan Sekalian Alam...

Welcome to my new blog! :)



Blog yang lama terpaksa dimusnahkan kerana terdapat maklumat maklumat sulit(kononnya)...haha just kidding...that old blog, I used it my official purpose...and this one is for unofficial purpose...well, I don't know exactly, how to differ the official one and the unofficial one....never mind...who care??

Saya ingin menukilkan, kadang kadang idea idea atau pendapat pendapat yang terlintas difikiran....jadi saya rasa, why not I write all that idea in a blog and share it to the world of connecting people(not nokia)


Saya bukanlah writer yang boleh mengarang buku, maklumlah sibuk dengan kuliah, urusan banyak...jadi menulis buku bukanlah saya rasa sebagai medan terbaik untuk saya jadikan sebagai perantaraan untuk menyampaikan idea idea atau pendapat pendapat saya..well, sometime, my idea may seem insane, not logic, fantasy, mengarut, entah ape ape....I don't care...seriously..I also don't care if you want to criticize me..seriously, I don't care...

but if you agree with me...that's cool. :)


okay...that's it...welcome to my world...welcome to reality...welcome to fantasy...yeah whatever...





assalamualaikum...have a nice day people...

No comments:

Post a Comment